Minik Kalplere Destek Olmaya, Deneme Tahtası Şenliği’ne Davetlisin!

Deneme Tahtası Platformunda bu kez çocuklara yardım eden bir oluşum yararına büyük bir şenlik düzenlemeyi deneyeceğiz. Kanserli çocuklara yardım için emek harcayan “Minik Kalplerin Umudu Olmaya Var Mısın” derneğine maddi manevi güç vermek için 6-7-8 Nisan’da Gebze Ovacık Volkan Piknik-Kamp Alanında (ulaşım bilgisi için tıklayın) yapacağımız şenliğe motosiklet ve doğa tutkunu herkesi bekliyoruz. Organizasyona ister günübirlik, ister çadır konaklamalı katılabilirsiniz. Üstelik tesise giriş de gece çadırda kalmak da ücretsiz olacak. Şenlikte canlı müzik, oyunlar, yarışmalar, büyük hediyeler yani destek veren bir çok marka olacak. Arkadaşlarınızı davet edebilir, çocuklarınızı da getirebilirsiniz.

Peki maddi olarak nasıl katkıda bulunacağız derseniz: Şenlikte bir sürü markanın derneğe maddi desteği ve katılımcılara dağıtacağımız büyük hediyeleri olacak. Bu hediyeleri kazanmak için çekiliş yapacağız. Çekilişe katılmak isteyenlerden 10 ar TL toplayacağız ve bu parayı kurucularını tanıdığım ve çok güvendiğim bu derneğine bağışlayacağız. İsteyen şenlikte sadece eğlenebilir, bize yardım edebilir, birden fazla bilet alıp hem bize destek olup hem de hediye kazanma şansını artırabilir. Hatta şenliğe gelemeyecek olanlar da derneğe bağışta bulunup bazı hediyeleri kazanma fırsatına sahip olacak. Derneğin hesap numarası ve detayları bu sayfada paylaşacağız. Etkinliği paylaşmayı ve gidiyorum diye işaretlemeyi unutmayın. Toplanan tüm para hiç bir masraf gözetmeden olduğu gibi makbuzlu olarak derneğe hesabına aktarılacak. Şenlikte olası masrafları Deneme Tahtası olarak karşılayacağız. Şenliğe destek veren markalar için tıklayın.

Kamp alanının videosu :

Şenliği bu bölgede yapmayı seçmemizin en büyük sebebi, ulaşımının ve alanının çok büyük olmasının yanı sıra bu organizasyonun ticari olmadığı için tesis sahibinin bize göstermiş olduğu her anlamdaki kolaylıklar diyebilirim. Tesiste elektrik, tuvalet, piknik masalarını kullanmak ücretsiz olacak. Her türlü yiyecek içeceğin uygun fiyata satıldığı lezzetine güvendiğim bir restoranı da mevcut. İsteyen kendi yiyecek, içeceğini, mangalını getirebileceği gibi tesisten alışveriş yapıp bu etkinliğe kapısı açan Volkan Bey’e maddi olarak yardımcı da olabilir.

Şenlikle ilgili merak edilen 20 soru-cevap için tıklayın.

Kurucularının çoğunun motosiklet gruplarından arkadaşım olduğu derneğin amacı ise şöyle:

“Öncelikle kanserli çocuklar olmak üzere tüm minik kalplere umut olmaya çabalıyoruz. Çocukları hastanelerde ziyaret edip, ihtiyaçlarını belirledikten sonra (topladığımız bağışlar sayesinde) ertesi gün hızlıca bu çocuklara moral olacak oyuncak, eğitim seti, kitap, giyecek … gibi bir çok isteklerini ve diğer günlük ihtiyaçlarını karşılamaya çalışıyoruz. Ailelere ise ev ziyaretleri yapıp alışverişlerinde kullanmaları için hediye çekleri veriyoruz. Ayrıca dernek hesabında biriken paramızla acil ameliyat olması gereken, yine durumu olmayan ailelerin ameliyat ve ilaç masraflarını karşılamak için büyük bir yardım sever insan grubu ile hareket ediyoruz.Sadece çocuklar değil, tüm kanser hastasının en büyük ilacı MORAL’dir. Bizler de bu çocuklara ve ailelerine moral olmaya çalışıyoruz. Deneme Tahtası Platformu’nun organize ettiği bu şenliğe gelerek bize maddi desteğin yanı sıra, derneğe üye olarak ya da daha da önemlisi hastane ziyaretlerinde bizimle olup, minik kalplere umut olabilirsiniz.”

Şimdiye kadar bir çok büyük marka için organizasyon düzenlesem de gelirinin ihtiyaç sahiplerine gideceği bir etkinlik yapmayı ne zamandır istiyordum ve çok heyecanlıyım. Bu şenlik için her türlü desteğe, fikre ihtiyacımız olacak. (denemetahtasi@erkinyesil.com) Şimdiden teşekkürler, görüşmek üzere… Erkin Yeşil

Deneme Tahtası normalde ne yapar diyenler için kısaca özetlersem: Düzenlediği etkinlikler dışında, outdoor sporlar, yol deneyimleri, motosiklet incelemeleri, kamp yerleri, rotalar ve malzeme değerlendirmeleri üzerine paylaşımlar yapar. Youtube kanalımıza göz atarsanız daha iyi anlaşılacaktır.